Friday, January 15, 2010

Tiga lagi buku untuk peraduan tajaan pts

Pon, pon, kedengaran bunyi hon motosikal. Rupanya en.gedex sudah sampai, membawa perkhabaran barang hadiah tajaan. Hati saya sungguh gumbira ;D.

Saya baru sahaja menerima tiga buku tajaan pts untuk peraduan di http://www.masayuahmad.blogspot.com/
Bungkusan masih panas lagi di tangan saya. Tiga buku ini memang menggoda bagi para ibu.

1. Anak kita memang pintar cerdas. Tulisan Hasan Mohd. Ali Phd.



2. Didik anak jadi pintar. Tulisan: Rohani Sheikh Omar.



3. Petua membantu anak berjaya. Tulisan; Dato' Dr. Mohd Fadzilah Kamsah.

 Nantikan terma dan syarat yang akan saya war-warkan kelak.

Masa saya menaip entri pengumuman ini, 10 minit kemudian. Laman saya kedengaran bunyi motosikal lagi.

Pon, pon!

Rupanya en.poslaju yang datang. Sampai lagi seorang posmen menghantar tudung tajaan http://www.nazira.biz/.

Alhamdulillah rezeki kalian pembaca setia blog saya. Terima kasih Tuhan, atas rezeki ini. Syukur-syukur ;D

5 comments:

nadnye said...

salam cik masayu, selama nie saya silent reader jea.
saya suka buku Anak kita memang pintar cerdas. Tulisan Hasan Mohd. Ali Phd. tu, mmg best siap ada tips dari umur bayi hingga 8 tahun, apa yang patut kita buat pada waktu umur bila, bagus untuk panduan kita ibubapa

Pija Madzlan said...

Owh..saya sudah banyak ketinggalan dari membaca blog k.masayu......sbbnya tiap2 hari rushing buat scheduled post kot2 nak beranak...tapi buku ini serius buat saya teruja!!!

Masayu Ahmad said...

nadnye

salam nadnye, terima kasih meninggalkan jejak

pandangan pertama apabila melihat buku, ini, seronok dan teruja, rasanya sgt berbaloi sesiapa membacanya

sitisifir

siti, bersalinlah dulu, lambat lagi saya peraduan akan mula, nantikan meroyan pula tak dapat join contest

ibu_Arifa said...

salam kak masayu.

wah..terujanyer nak memiliki jgk buku nih. tak sabar nk join contest nih!

salam perkenalan :)

Masayu Ahmad said...

salam ibu arifa

ok, nantikan peraduannya,

saya akan umumkan tidak lama lagi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin