Sunday, January 17, 2010

Saya sudah jatuh hati!

Saya sudah jatuh hati akan lirik dan bait-bait puitis lagu ini. Ianya sungguh mengesankan jiwan.
Boleh dengaar dari blog sahabat kita, http://temanmuslimah.blogspot.com/. Hampir jatuh air mata saya.

Saya sertakan senikatanya. Jom sama-sama menghayatinya.

Muhasabah cintaku







Wahai
Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian darimu
Ku pasrahkan semua padamu

Tuhan
Baru ku sedar
Indah nikmat sihat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cinta mu

Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berzikir
Di kidung doaku
Sakit yang ku rasa biar jadi
Penawar dosaku

Butir-butir cinta airmataku
Teringatsemua yang kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah
Selama ini, ya ilahi
Muhasabah cintaku

Tuhan
Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan mu

Chorus 2X

Kata-kata cinta
Terucap indah
Mengalir berzikir di kidung doa ku
Sakit yang kurasa
Biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta
Air mataku
Teringat semua yang kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah
Selama ini
Ya Ilahi
Muhasabah cintaku

2 comments:

maya amir said...

sungguh puitis lirik2nya..

Masayu Ahmad said...

ya maya

dengar sekali terus melekat

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin