Wednesday, January 27, 2010

JANA PENDAPATAN BERSAMA HPA


Sumber: http://www.duniaherba.net/



Menara HPA bernilai RM54 juta di Seksyen 13 Shah Alam telah siap untuk digunakan pada bulan Mac ini. Bermula Mac 2010 ini juga bermulalah penghijrahan Ibu Pejabat HPA dari Kompleks AlWahida di Jejawi Perlis ke Menara HPA di Shah Alam Selangor.





CIRI-CIRI PRODUK HERBA HPA:
  • Dikilangkan mengikut standard “Good Manufacturing Practice” (GMP).
  • Diluluskan oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK) dibawah Kementerian Kesihatan Malaysia.
  • Diiktiraf HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).
  • Menggunakan 100% herba.
  • Tidak mengandungi sebarang bahan kimia.
  • Tidak mengandungi steroid.
  • Melepasi ujian had kandungan logam berat. 
  • Melepasi ujian had Mikrob.
  • Melepasi ujian had kecairan.
  • Berkesan dan mujarab, bersih lagi suci.

Antara Produk Popular Keluaran HPA- Lihat di sini senarai produk: http://www.duniaherba.net/produk.asp

Ayam Organik, Sate Organik, Aiskrim Toyyibah, Kopi Radix, Set Bersalin, Coklat Radix,Syampu Pegaga
Sabun Susu Kambing, Deodorant Radix,Centella White (set kosmetik) Minyak Zaitun Air Mineral Cola Radix,Sarsi Radix ,Koko Radix, Bedak Talkum Berus Gigi Ubat Gigi Biskut Radix Lotion Cereal Radix Kismis Minda Habbatussauda Madu Asli Minyak But-but Kordial Kurma Kordial Mangga Kordial Pegaga Roselle Minyak Kelapa Dara Sos Kicap Tepung Goreng RFC dan bermacam-macam lagi.


JANA PENDAPATAN BERSAMA HPA-Daftar online di sini


Apa yang anda perlu lakukan ialah:

Pertama sekali anda perlu menjadi ahli HPA melalui DuniaHerba.net.

Kedua, anda perlu membeli produk HPA setiap bulan (50 Nilai Mata adalah syarat minima untuk layak mendapat bonus) di mana-mana stokis atau cawangan HPA seluruh Malaysia. Atau anda juga boleh membeli secara online melalui DuniaHerba.net. Rujuk disini. Guna, amal produk HPA yang anda telah beli. Anda juga boleh menjual jika mahu.

Langkah ketiga, promosi web replika anda (contoh: www.duniaherba.net/userid_anda) secara online di internet sama ada melalui emel, forum, chat, iklan teks, banner atau apa jua cara sekalipun untuk mendapatkan downline.

Dengan terlaksananya kesemua langkah di atas, anda akan menerima bonus setiap bulan daripada pihak HPA. Makin banyak anda menaja, makin besarlah bonus anda.

Jadi Ahli HPA –> Beli & Guna Produk HPA –> Menaja Menggunakan Web –> Terima Bonus

Daftar Online di sini


PLAN PEMASARAN HPA

Adil & Sukses

HPA menggunakan kaedah pemasaran yang berkesan untuk memastikan semua produk HPA dipasarkan ke seluruh Malaysia dan mencapai hasrat untuk menguasai pasaran global.

Berikutan dengan itu, HPA telah menubuhkan syarikat pemasaran sendiri iaitu Al Wahida Marketing Sdn. Bhd. pada 1 Februari 1996 dengan No. Pendaftaran 376131-A.

Mendapat lesen di bawah Akta Jualan Langsung dari Kementerian Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, berfungsi untuk memasarkan produk HPA melalui konsep sistem Multi-Level Marketing (MLM).

Ia merupakan satu kaedah dan strategi yang cukup berkesan untuk memperkenalkan produk-produk kepada pelanggan.



Daftar Online di sini

KEAHLIAN DUNIAHERBA.NET
1. Keahlian DuniaHerba.net terbahagi kepada dua iaitu KEAHLIAN PERCUMA dan VIP.

2. KEAHLIAN PERCUMA bermaksud anda menyertai DuniaHerba.net secara percuma dan tidak upgrade keahlian anda dengan modal berbayar. Ia juga belum mengesahkan lagi anda menjadi ahli HPA secara rasmi. Kami tidak benarkan anda untuk melakukan penajaan secara online selagi anda belum upgrade kepada keahlian VIP.
3. KEAHLIAN VIP ialah pendaftaran berbayar dan secara rasminya anda menjadi ahli HPA melalui rangkaian DuniaHerba.net. Untuk upgrade kepada VIP, sila login web dan klik pada menu Upgrade VIP dan lakukan bayaran sebanyak RM 30 + RM 5/10/15 (kos penghantaran Kit Niaga HPA) ke mana-mana akaun Admin. Sila rujuk harga kos penghantaran dan no akaun Admin pada Menu Upgrade VIP. Isi maklumat pembayaran selepas bayaran dibuat.

Daftar Online di sini





No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin