Wednesday, January 27, 2010

Sertai saya di Fans Page MasayuAhmad.com



Saya ini bukanlah selebriti atau sesiapa yang penting, tetapi matlamat utama adalah berkenalan dengan kalian dengan lebih rapat di alam maya.

Pengkhususan saya kini berdasarkan di dua blog ini.

1.Panduan Kesihatan & Kecantikan (http://www.masayuahmad.blogspot.com/)

2. Panduan bekerja dari rumah (http://www.naufalsayang.blogspot.com/)

Justeru itu saya menjemput kalian untuk bersama saya, tujuan

1. Mengeratkan ukhwah.
2. Membentuk rangkaian dan jaringan wanita bekerjaya, surirumah, wanita bekerja di rumah, juga bakal usahawan dan usahawan

3. Bertukar-tukar pandangan.

4. Terus kemukakan persoalan, sama-sama berkongsi idea untuk meningkatkan lagi kualiti sebagai wanita dan muslimah

Terima kasih kepada yang sudah menyertai di Fans Page FB.

Saya sudah pun memulakan satu tajuk Salam perkenalan di petak' discussions FB', jemput kalian ke sana untuk lebih dekat dengan saya.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin