Monday, January 4, 2010

Teruskan daya juang, yang hebat datangnya dari kita, fokus dan bertindak.



Teks: Masayu Ahmad

Salam hari Selasa bersamaan 5 Januari 2010, hari indah bermula gerimis subuh. Teruskan daya juang, yang hebat datangnya dari kita, fokus dan bertindak. Alhamdulillah bangun subuh hari masih diberi nafas untuk menghirup udara segar bumi Allah.

Saya mulakan dengan senarai panjang to do list untuk hari ini. Mohon kekuatan dan keizinan Maha Kuasa untuk saya melunaskan tanggungjawab untuk hari ini. Hari ini menu roti telur dan roti goreng. Anak-anak masih lena dibuai mimpi.


Knowing others is intelligence; knowing yourself is true wisdom. -Lao Tse

Salam penuh kasih sayang

http://www.masayuahmad.blogspot.com/

2 comments:

maya amir said...

nice entry... yup, saya kene teruskan daya juang.. saya harap 2010 ni saya lebih kuat..

Masayu Ahmad said...

maya,

saya doakan maya cepat sembuh

dan kembali bertenaga

byk2 istigfar selama berada di hospital

ujian yang diberikan ada hikmah dan rezeki buat maya

allah tidak akan beri ujian kepada hamba2 yang terpilih dan terdaya untuk menanggungnya

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin