Wednesday, January 20, 2010

Kelajuan 100 km sejam


Salam penuh kasih sayang bersamaan 20 Januari 2010. Sungguh laju masa berlalu, meninggalkan saya dalam mood maraton 100 km sejam. Menjejaki 10 hari terakhir Januari 2010, saya masih lagi memberi komitmen padu menyiapkan kerja. Insya-Allah.

Terima kasih buat suami dan anak-anak yang begitu memahami keadaan ini. Insya-Allah akan lebih banyak tips dan panduan yang akan saya siarkan. Minggu ini jika kalian perasan saya tidak sempat membuat entri berkenaan wahm atau apa sahaja tips suri rumah.

Banyak maklumat baru dalam penerokaan saya, terutama tentang pengurusan masa 24 jam untuk seimbangkan karier dan rumahtangga. Ianya mengujakan saya, sudah tentu saya akan berkongsi banyak maklumat bersama kalian.

Saya mahu sambung maraton.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin