Wednesday, January 27, 2010

Nazira.biz di Wanita Hari Ini (WHI), siaran Khamis minggu hadapan

Teks: Masayu Ahmad
Foto: Koleksi http://www.nazira.biz/



Nazira.biz adalah salah satu penaja hadiah untuk peraduan buku inspirasi. Pemiliknya kini bertugas sebagai peneraju program dan penyampai di radio 24.

Saya mengenali Nazira atau mesra dipanggil G, ketika kami sama-sama bertugas di Karangkraf  beberapa tahun dahulu. G dahulu bertugas sebagai wartawan di Majalah Rasa, kini beralih kepada bidang penyiaran. Apa yang saya kagum tentang beliau, dalam kesibukan bekerja masih lagi aktif berniaga. Nazira.biz sudah pun menjalani pengambaran untuk salah satu slot dalam  rancangan Wanita Hari Ini (WHI) TV3.

Akan disiarkan pada Khamis (4 Februai), 12 - 1 tengahari.






2 comments:

y@tiezaini said...

masss... bila ler k.yati nk sampai thp nih .. huhuhu

Masayu Ahmad said...

Kak yatie

insya-allah

Tahap 1: persediaan bekerja di rumah

Tahap 2: SOHO

Tahap 3: Perkembangan

Tahap 4: Promosi, promosi, promosi

Kak yati, baca ebook publisiti tu yang saya bagi dalam blog ni.

Ada banyak publisiti percuma, tetapi tak ramai yang menyedari. Akak baca ebook tu, mesti dapat idea nanti. Kalau saya ada masa, akan saya kongsikan nanti.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin