Tuesday, December 15, 2009

Santai dan relaks di SPA

Teks: Masayu Ahmad

Sebagaimana yang dijanjikan, saya akan lebih kerap menyiarkan entri terbaru setiap hari di blog saya satu lagi. www.masayuahmad.blogspot.com (Panduan Kesihatan & Kecantikan)

Sila klik pada senarai blog saya. Jemput ke sana ya!

Santai dan relaks di SPA



Kepenatan bekerja, mengasah minda membuatkan anda letih dan lesu. Cari kaedah yang sesuai untuk kembalikan kecergasan diri. Spa adalah pilihan destinasi rawat dan rehat. Cari kelainan untuk mendapatkan rehat dan juga servis badan.

Untuk kekal cergas dalam gaya hidup sibuk, anda boleh memperuntukkan sedikit bajet untuk memulihkan tenaga badan. Tidak perlu terlalu mahal, carilah rawatan yang sesuai dengan bajet dan kocek.

Refleksologi, bekam dan urutan tradisional salah satu rawatan yang cukup mengujakan sekiranya sudah lama tidak dilakukan. Membuang toksin yang berkumpul akibat pemakanan tidak seimbang dan stress membuatkan anda rasa sakit-sakit badan, sukar tidur, daya tumpuan berkurang.

Carilah masa yang sesuai hujung minggu ataupun selepas pulang dari kerja. Sayangilah diri anda sendiri. Masih jauh perjalanan yang akan dilalui. Warnai kehidupan seadanya.

Baca lagi di www.masayuahmad.blogspot.com

3 comments:

Wan Anie said...

bila ckp pasal spa, teringin pula.... dah lama benar tidak memanjakan diri.

ima said...

wah bestnya gi manjakan diri kat spa...dah lama betul tak gi spa...tak de ke spa yg bagi discount dihujung tahun ni...hehehe

Masayu Ahmad said...

Wan Anie

saya pun dalam lama tak pergi

hari tu tukang urut datang rumah, kira terubatlah juga

ima

itulah kan, kalau cari ada je..;D

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin