Saturday, April 24, 2010

Hujung minggu lagi

Teks: Masayu Ahmad

Sungguh pantas masa berlalu, hari ini sudah 24 April 2010. Hari ini, usai pagi sudah bergerak menyelesaikan beberapa urusan di Sepang dan Bangi. Kemudiannya beli beberapa pinggan mangkuk untuk sesi pergambaran yang akan berlangsung awal Mei. Sebelum itu cadangnya mahu ke Ikea, tapi sudah terlanjur ke Bangi, jadi en.suami mencadangkan beli sahaja di sana. Sangat murah dan berbaloi-baloi. Semua jenis yang saya inginkan ada di satu tempat. Tinggalkan lagi beberapa perkara sahaja dalam senarai. Insya-Allah, semoga urusan saya dipermudahkan.

Disebabkan jurugambar saya masih berada di Indonesia, jadi saya perlu melangsaikan dua sesi pada minggu pertama Mei. Satu sesi lagi adalah di Spa. Apa ya yang akan berlaku? Ini ada kaitan dengan peraduan yang sedang berlangsung di blog saya satu lagi. Ada dua 'tugasan' yang berlangsung. Satunya sudah 80 peratus, satu lagi pergambaran untuk tiga kali sesi. Setiap peraduan adalah secara langsung ada kaitan dengan tugasan saya. Jadi rebutlah pelung untuk menyertainya, bukan sekadar peraduan semata, ianya adalah lebih daripada itu.

Tidak mengapa, saya akan tinggalkan kalian dengan persoalan semata-mata kerana satu masa kelak kalian akan faham juga. ;D.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin