Wednesday, April 7, 2010

Bermula secara sambilan sebelum sepenuh masa bekerja dari rumah

Teks: Masayu Ahmad
Foto:http://packmelove.blogspot.com//


Segalanya atas kesungguhan, komitmen dan mahu merealisasikan bisnes dari rumah sepenuh masa. Saya tidak mengenali Ely dan kami tidak pernah sekali bertemu muka. Tetapi apa yang ingin sekali saya nyatakan di sini, walaupun sumbangan saya sangat kecil, tetapi inilah salah satu contoh permulaan yang baik buat Ely.

Bermula secara sambilan sebelum sepenuh masa. Saya masih melihat perkhabaran Ely dari masa ke samasa sehingga beliau sukses sepenuh masa bekerja dari rumah. Siapa lagi mahu ikut serta sebafai Perantis Bekerja Dari Rumah. Hanya mengikuti sahaja perkembangan dan panduan di blog ini, dan salah satunya perlu menjawab soalan yang saya siarkan melalui Peraduan Buku Inspirasi.

Peraduan Buku Inspirasi seterusnya adalah lebih menarik, kerana saya mahu menghadiahkan 'hasil air tangan' saya sendiri. Bermula persediaan asas apa yang perlu dan apa yang tidak perlu sebelum bermula bekerja dari rumah.

Apa ya Ely telah dan sedang lakukan? Jom kita jamu mata.





No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin