Monday, February 22, 2010

minggu terakhir februari 2010

Bismillahirahmanirahim

Hari ini barulah boleh bernafas lega, menjejaki bulan ke 2 dalam tahun 2010, saya setakat ini sudah mencapai 70 peratus sasaran kerja. Secara peribadi masih belum berpuas hati selagi tidak mencapai 100 peratus atau melebihi sasaran.

Masih lagi dalam mood mengubah, mengatur dan menambah kesesuaian jadual kerja yang diboleh dikatakan padat juga. Saya sukakan suasana bekerja begini, walaupun ada sedikit tekanan, namun ianya masih dalam keadaan yang boleh dikawal.

Terima kasih atas kunjungan teman-teman baru yang berkunjung ke sini. Dalam masa yang terhad ini saya berlari juga menziarah kalian, tetapi tidak sempat meninggalkan jejak.


Juga dalam senarai blog list di sebelah kanan, sempat juga saya menziarah, bukannya tidak langsung. Cuma beberapa blog yang agak sukar untuk saya meninggalkan jejak. Beberapa kali cubaan gagal, jadi saya hanya berkunjung tanpa sebarang jejak.

Terima kasih juga kepada senarai follower di atas sana, saya mengikuti perkembangan kalian, cuma tidak sempat lagi bertukar link. Terima kasih sudi mengikuti blog yang tidak seberapa ini. ;D

Hari ini 22 Februari, masih berbaki seminggu atau enam hari sahaja untuk tamat tempoh bulan ini. Masa memang cemburu, apatah lagi ada beberapa tugasan yang perlu diselesaikan. Aduhai, moga saya kekal cergas dan dapat menyempurnakan komitmen ini.

Harapnya tempoh 24 jam sehari adalah panjang. Harapan sekadar harapan, saya perlu juga memecut kelajuan, tetapi hari ini terasa mahu berehat sebentar sebelum malam ini menyambung semula kerja.

Salam penuh kasih sayang

http://www.masayuahmad.com/

1 comment:

Ely Hasrul said...

salam sayang gak.. dh bape hari baru lah dpt tinggal jejak kat sini.. hehehe..

penatnye byk keje.... zzzzzz

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin