Tuesday, February 16, 2010

Sepetang di Bagan Lalang, Sepang


7 comments:

UstazCahaya said...

Salam Kak Mas.

Wahh, pantai. Saya ni dah lama tak pegi pantai walau duduk dekat tepi pantai ni. (Bandar Bintulu memang bandar pesisir pantai..).

Masayu Ahmad said...

salam ustaz

kg saya, hanya beberapa minit sahaja ke pantai,

pantainya lebih bersih dan putih, air lautnya lebih bersih,

tetapi sebab pilihan, yang terdekat hanya bagan lalang sahaja di sini, port dikson lagi jauh ;D

aktiviti tak dirancang sebenarnya, saja mahu bagi kanak-kanak riang lepas bebas dan bermain pasir pantai sepuas-puasnya,

Wan Anie said...

Mas, kita yang tinggal di pantai Timur ni beruntung kerana dikelilingi pantai yang cantik dan yg pasti boleh mandi manda.. haha
dah terindu angin pantai dah ni.. lama tak balik, jika di kampung pasti akan bawa anak-anak bermain air pantai... main kat gigi2 jer.. :D

Masayu Ahmad said...

wan

saya sudah terkenang kampung halaman, pagi-pagi subuh udara nyaman saat matahari mula terbit

sudah lama tidak alami udara nyaman tepi pantai, semalam kira ok lah juga sambil bawa anak-anak,

walau pantainya tak secantik pantai di kampung, tetapi ia tetap anugerah tuhan yang tiada tandingan

Drama Mama said...

bestnya main pasir...belu pernah bawak irfan pegi maain pasir lagi nih...nanti nak bawak jugak lah!

btw, come join our giveaway for a chance to win our delectable diaper cakes! ;-)

http://twinkywinkystars.blogspot.com/2010/02/join-our-diaper-cupcakes-giveaway_12.html

vivavogue said...

bestnya...aku pon wiken nih nak bwk ajmal p pantai...tp dah demam plak nih...huhuhu

Masayu Ahmad said...

drama mama
kena bawak tu, main pasir pun satu terapi yang baik untuk anak-anak

terima kasih atas pelawaan, saya sudah singgah di sana ada sesuatu yang menarik hati, nanti jangan lupa senaraikan blog mama dalam 20 bisnes dari rumah ya

vogue

alalaa kesian ajmal, demam rindu. sabar ya beb, syahdu pulak aku baca status fb ko

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin