Thursday, February 18, 2010

layari masayuahmad dot com, sertai saya untuk pengalaman yang lebih mengujakan


Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t


Akhirnya tercapai juga impian untuk menggunakan masayuahamad dot com, sebagai satu penanda aras kepuasan peribadi. Banyak lagi penambahbaikan yang akan dilakukan.

Insya-Allah beberapa pengumuman lagi akan dikongsi bersama kalian. Secara jujurnya tahun ini memberikan saya banyak peluang dan cabaran baru dalam dunia karier sebagai penulis.

Perjuangan saya baru sahaja bermula, namun matlamat utama yang masih belum kesampaian masih lagi tersemat dalam angan-angan. Cepat atau lambat untuk saya mencapai matlamat tersebut bergantung kepada usaha dan rezeki.

Insya-Allah sekiranya Tuhan sudah makbulkan doa saya, maka cepatlah matlamat tersebut direalisasikan.

Untuk makluman pembaca budiman. Fokus penulisan saya kini adalah bertumpu pada dua fokus berikut.

1. Panduan Kesihatan Dan Kecantikan- Ini adalah kesinambungan pengalaman saya di Dewan Kosmik, Mingguan Wanita dan Rapi. Kebanyakan penulisan adalah memberi fokus kepada kesihatan dan kecantikan.

Lantaran ini sudah diasuh, dibajai dan mula menjadi sebahagian nadi penulisan saya, maka saya teruskan dengan keutamaan ini. Bukan sekadar panduan, malah saya akan berkongsi berkaitan, bisnes kesihatan, kecantikan, karier, motivasi, panduan dan tips dalam aspek kesihatan dan kecantikan.

2. Panduan Bekerja Dari Rumah. Skop ini juga sangat luas selain berkongsi mengenai panduan dan peluang bekerja dari rumah, saya juga akan menyentuh tajuk-tajuk yang sesuai dan memberi informasi yang berkaitan.

-Panduan dan persediaan bekerja dari rumah.
-Peluang dan idea bekerja atau bisnes dari rumah.
-Cabaran, motivasi dan pengaruh.
-Inspirasi mereka yang sudah sukses bekerja dari rumah.


Pemilihan topik kesihatan dan kecantikan adalah berdasarkan penulisan saya dan akan banyak lagi informasi yang akan saya bawakan untuk pembaca.

Panduan bekerja dari rumah adalah cinta hati yang baru, banyak yang masih belum diterokai. Namun info-info yang cuba saya bawakan adalah sesuai dengan trend popular kini, kerana sudah ramai suri yang memilih bekerja dari rumah sebagai pilihan atau profesion idaman.

Salam penuh kasih sayang

http://www.masayuahmad.com/


Nota: Masih ada pembetulan dan penambahan ke atas laman web tersebut, saya cuba untuk memberikan yang terbaik dan lebih banyak informasi yang bermanfaat untuk dikongsi. Insya-Allah.

4 comments:

Ely Hasrul said...

wow! congrats! teruja tau tgk dotcom..

Masayu Ahmad said...

Alhamdulillah

;D

y@tiezaini @ KEMAMAN said...

alamakkkk!!! email mas k.yati x reply lagi ;) hehe .. apa2 pun tq sbb blog nih byk memotivate k.yati n congrat atas penubuhan dotcom .. dan byk2 tima kasih sbb tolong promot cc k.yati gak .. baik sungguh hati budi mu itewww .. ;)

Masayu Ahmad said...

kak yatie

ingat akak tak setuju

sudah ada yang mula dulu, lepas raya cina,

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin