Tuesday, February 2, 2010

Disebabkan lapar, jamu mata dengan menu ini.

Anda boleh jenguk dan pesan di sini:http://www.packmelove.blogspot.com//





Teks: Masayu Ahmad
Foto: http://www.packmelove.blogspot.com/

Saya mengalami kepenatan minda, seluruh tenaga dirasakan lemak. Tetapi momentun kerja perlu kuat, kerana masih ada beberapa tugasan segera yang perlu selesai.

Malam ini saya bercuti memasak, jadi singgah sahaja kedai ely, wah sudah banyak peningkatan. Saya sangat teruja dan gembira dengan perkembangan bisnes online Ely.

Memasuki bulan Februari 2010, saya masih setia dengan tugasan dan rutin. Mohon kekuatan tenaga fizikal dan mental. Mungkin disebabkan kurang tidur sejak kebelakangan ini membuatkan kesihatan di tahap berjaga-jaga juga.

Apapun saya teruskan usaha menyelesaikan tugasan berdasarkan komitmen yang sudah dipersetujui. Saya umumkan peraduan buku inspirasi tidak lama lagi di blog saya satu lagi. Peraduan kali ini lebih mudah dan juga selain mendapat buku tersebut, anda juga layak mendapat buku misteri. Hadiah penghargaan kepada pengunjung yang selalu menjenguk saya di sini.

Banyak tips yang ingin saya kongsi, insya-allah selepas rutin yang sibuk kritikal ini, saya akan lebih banyak berkongsi info untuk kalian.

Salam penuh kasih sayang.

http://www.masayuahmad.blogspot.com/

3 comments:

maya amir said...

menyelerakan.. terus jadik lapar:)

Ely Hasrul said...

thanks Mas. i hutang karangan ngan u. ya allahhhh lamanye nak bayar hutangg..

Masayu Ahmad said...

maya

ya nampak sedap

ely

tak apalah ely, ambil masa tak payahlah buru-buru

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin