Sunday, October 31, 2010

Bermula pecutan November 2010

Teks: Masayu Ahmad
Pic: Google


Hari ini sudah  1 November 2010, saya juga hanya ada 60 hari untuk menyelesaikan 4 tugasan penting dan dua tugasan tambahan, 1 misi dibawa ke tahun hadapan. Jika diagihkan hanya ada 15 hari untuk satu tugasan dan dua tugasan tambahan tersebut perlu menyelit mana-mana tempoh masa dalam 24 jam setiap hari.

Saya tidak mahu sesak nafas atau tertekan, tetapi hanya menyudahkan dan membuat jadual semula. Untuk buku-buku peraduan saya akan mula mengepos hari ini dan esok. Mohon bagi sedikit masa pada saya ya, agak sesak nafas juga dibuatnya. Semoga kalian mendapat manfaat dari pembacaan buku Jana RM Dari Rumah, kepada pembeli yang sudah menerima tempahan, saya ucapkan ribuan terima kasih, kerana tempahan buku adalah terus konsisten setiap minggu. Alhamdulillah.

Begitu juga jualan buku, walaupun tidaklah mencanak-canak jualannya, tetapi jualannya juga adalah konsisten. Saya harapkan juga yang sudah menyertai affiliate, boleh melakukan promosi berterusan. Boleh peka dengan promosi yang saya lakukan di sini.

Ok, patutnya juga ada beberapa sesi perjalanan jauh, tetapi saya membatalkan, kerana kesihatan diri dan juga senarai juga yang perlu saya usahakan agar selesai. Berbaki 60 hari dan 8 minggu untuk ke tahun 2011.

Ya Allah permudahkan segala urusan. Peraduan di blog satu lagi akan saya panjangkan sehingga Mac 2011. Sungguh panjang penantian kalian, tetapi terpaksa. Jangan risau ya, jika rezeki kalian tetap mendapatkannya. Ada beberapa orang yang belum memberikan maklumat untuk penghantaran. Sebaik-baik alamat adalah alamat di tempat kerja.

Ada beberapa kes buku-buku yang saya hantar tidak sampai, dan ada juga yang hilang. Jadi saya perlu mengantikan semula. Jadi sangat berharap agar kalian dapat memberi kerjasama. Saya hanya membuat pernghantaran sekali sahaja, tidak ada ulang-ulangan. Pun, begitu saya perlu bertanggungjawab ke atas setiap hadiah agar perlu sampai ke tangan kalian. Ia dikira amanah kan, cepat atau lambat buku tersebut perlu beredar ke tangan empunya diri.

Ok, saya mahu membuat susunan semula jadual kerja November, Oktober 2010. Harapnya 4 tugas utama dan 2 tugas sampingan ini dapat saya sempurnakan dengan cemerlang dan kekal produktif.

2 comments:

Zaila Mohamad said...

ku menunggu dengan sabar;-)

Ummu umar said...

Kak, buku saya x dpt lagi..
zwjhmegat@gmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin