Saturday, October 2, 2010

Nantikan keputusan Peraduan Buku Jana RM Dari Rumah

Teks: Masayu Ahmad

Insya-Allah jika tiada aral melintang minggu hadapan saya ke pejabat Karangkraf untuk mengambil buku-buku buat peserta yang menyertai Peraduan Buku Inspirasi. Berikan saya tempoh sedikit masa lagi ya untuk mengumumkannya.

Saya akan up date senarai terkini peserta-peserta peraduan. Tadi ada menerjah ke semua peserta yang menyertai peraduan ini. Saya dapati ada juga yang sudah buang link peraduan atau dengan kata lain gambar buku di side bar blog. Mungkin sudah terlalu lama menunggu. Hanya beberapa orang sahaja yang berbuat demikian. Masih ramai juga yang setia menanti. Terima kasih atas kesabaran kalian.

Saya usahakan untuk mengumumkannya, minggu ini atau minggu hadapan. Dalam bulan Oktober juga saya perlu selesaikan. Sabar ya.

Salam kasih sayang

http://www.masayuahmad.com/

2 comments:

Normi Hj Mat Yusof said...

salam...

kak mas saya baru letak link contest ulasan buku di ruang komen untuk contest. tak taulah layak ke tak ulusan gitu utk kategori B.

Masayu Ahmad said...

normi

boleh lagi..;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin