Wednesday, October 13, 2010

Kekal fokus! ;D

Teks: Masayu Ahmad
Pic: Google


Assalamualaikum w.b.t, salam kasih sayang buat pengunjung budiman. Apa menu kalian pagi ini. Oh sudah jam 10.10 pada tarikh 14 Oktober 2010.

Saya masih dalam situasi mengejar dan dikejar masa. Apa pun harapnya kalian juga sukses untuk susunan aktiviti hari ini. Terima kasih yang terus menempah buku, nampak saya sudah kehabisan stok, perlu mengambil stok buku yang baru.

Juga terima kasih yang membeli dan melanggan terus dari Mall Karangkraf dan Alaf 21. Saya tanya juga perkembangan buku ini daripada editor. Alhamdulillah permintaan dan pembelian terus konsisten.

Juga pada hari Selasa yang lepas, diuar-uarkan dalam slot Dr. Irfan Khairi, terima kasih Dr.Ik kerana membaca juga nama penulis buku yang tidak seberapa ini.

Sudah tentu terima kasih buat sahabat saya, Nazira Noran penyampai Radio24 yang mengendalikan slot bersama Dr.Irfan Khairi.

Mudah-mudahan buku ini sentiasa mendapat permintaa dan ini memberi satu semangat kepada saya menyiapkan seberapa buku, selepas buku Jana RM Dari Rumah.

Ok, sebelum itu saya ingin menguar-uarkan bengkel menjana pendapatan dari rumah yang akan dikendalikan oleh Lyna pemilik http://www.mysuperkids.net/.

http://mysuperkids.net/work-at-home-working-mom-wohowo-mom-workshop-series/

Ramai ibu bekerja yang berminat untuk membuat pendapatan sampingan, tapi ramai juga yang tidak tahu caranya, dan ada juga yang buat sekadar melepaskan batuk di tangga kerana rasa tiada urgensi untuk melakukan kerja-kerja di luar pejabat.


Perlukah seseorang itu, terutama ibu rumahtangga mempunyai pendapatan sampingan?

Apakah kerja dari rumah yang sesuai bagi ibu/bapa/mereka yang sibuk, tiada pembantu rumah, beranak kecil, menyusukan anak dan sering rasa tiada masa?

Bagaimanakah menguruskan masa untuk membuat kerja dari rumah, sedangkan mempunyai pekerjaan tetap dan menguruskan keluarga?

Apakah yang perlu ada bagi seorang ibu yang mahu memulakan kerja dari rumah?

Dapatkan jawapan bagi persoalan2 di atas, dan persoalan2 lain dalam siri workshop yang kami susunkan sesuai untuk ibu bekerja yang berhasrat untuk menjana pendapatan sampingan, dari rumah!
Gunakan masa anda di pejabat untuk menyara kehidupan, dan masa anda di rumah untuk mencapai impian.

Memperkenalkan…

WoHoWo Who?


Tarikh : 30&31 Oktober 2010

Tempat : Scriptory Box, Tingkat 1, Wisma Bling Lustre, Tmn Meranti Jaya,Puchong

Masa : 9am-1pm (minum pagi disediakan)

Yuran penyertaan : RM 299 RM 199…

RM 70 sahaja!

Untuk 3 peserta pertama yang berdaftar dapatkan harga istimewa RM 50 (bagi kedua-dua sesi)

Bagi penyertaan bersama pasangan (suami isteri sahaja), dapatkan harga diskaun RM 120 untuk satu pasangan dan RM 80 untuk satu pasangan early birds.

Insentif menarik untuk peserta bagi siri pertama WoHoWo Mom Workshop Series

- Voucher Diskaun untuk WohoWo Mom Siri #2

- E-book istimewa Mommy Cash by Mommy Lyna worth RM50 (Previously only dimiliki 8 orang saja)

- E-book istimewa Ada Apa Dengan China by Mummy Assie worth RM 50

- Voucher Diskaun Bling Buubies tajaan Bling Boutique

Berminat?

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin