Tuesday, October 26, 2010

Beli buku Jana RM Dari Rumah- tempahan dibuka



Klik pautan di bawah untuk tempahan dan pembelian :


Testimoni 1:
Buku Jana RM Dari Rumah kini dalam proses penghayatan sepenuhnya oleh saya dan ister sebagai persediaan, andainya perancangan kami untuk beliau berhenti kerja menjadi kenyaaan beberapa tahun akan datang.

Insya-Allah untuk permulaan beliau akan memulakan perniagaan pastri dan roti tahun hadapan.
         -Nazri Kadir, Penulis buku Berfikir Gaya Trump-

Testimoni 2
- Pn. Durra Mohamed Jamri- http://www.artchetak.com/
Jana RM Dari Rumah bukan sahaja memberi pelbagai idea jenis perniagaan yang boleh dijalankan di rumah, malah menjelaskan pelbagai perkara yang berkaitan.

Terdapat panduan bagaimana untuk mengurus masa, cabaran bekerja dari rumah, pengurusan pemasaran, persaiangan dan kewangan turut diterangkan.

Bekerja dari rumah tidaklah semudah yang disangka. Sesiapa yang memasang niat, perlu mendapat maklumat apa yang bakal dihadapi. Insya-Allah semuanya ada di dalam buku ini. Begitu juga panduan motivasu diri sekiranya apa yang dirancang tidak membuahkan hasil
Testimoni 3:
Salam Kak Mas,


Saya nak beli buku Jana RM Dari Rumah untuk hadiahkan kepada ibu mertua saya. Sebab dia macam suka sangat baca buku ini. Mak juga seorang usahawan.
-Hadhatina Abdul Halim- http://adhatine2.blogspot.com/

Nota:

  • BERMULA 1 NOVEMBER 2010-Peraduan Beli dan Menang Sakan bersama MPH outlet bernilai RM 5,000.00 di outlet MPH terpilih seluruh tanahair. (bermula November-Disember 2010) Dalam peraduan ini, pelanggan MPH yang membeli majalah dan buku daripada Grup Buku karangkraf bernilai RM50 ke atas, berpeluang untuk menyertai peraduan bernilai RM 5,000.00. SILAKAN MEMBELI YA :)


  • Jangan lupa untuk ke FIESTA BUKU anjuran GRUP BUKU KARANGKRAF di Alaf 21, Lot 12, Persiaran Kemajuan 16/16 Shah Alam pada 29-31 Okt 2010, jam 9.00 pg - 6.00 ptg!!! Diskaun 30% untuk KESEMUA buku, PERCUMA sebuah buku dengan pembelian RM50 ke atas, Peluang beramah mesra dengan PENULIS kesayangan anda serta RM5 untuk buku-buku terpilih. Sebarkan berita baik ini..!


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin