Thursday, February 14, 2013

Lagi kisah inspirasi wahm

Sumber: Ebook super wahm super mom
klik di sini untuk keterangan lanjut http://superwahmsupermom.blogspot.com/


Sebelum terlibat dalam dunia keusahawanan, saya bekerja sebagai seorang peguam/penasihat undang-undang di syarikat swasta iaitu KFC Holdings Malaysia Berhad & juga di syarikat milik kerajaan, Institut Terjemahan & Buku Malaysia.
Kini, saya sepenuhnya memegang jawatan "USAHAWAN" dan memiliki syarikat & perniagaan milik sendiri.
Kerjaya kini tiada perkaitan langsung dengan kerjaya terdahulu dan ia adalah dunia yang sangat jauh berbeza.
 
 Saya memilih untuk berhenti kerja & memulakan perniagaan dari rumah kerana saya mempunyai minat yang tinggi dalam bidang perniagaan & mendapat sokongan yang kuat dari suami saya, yang mana beliau adalah seorang pemilik perniagaan. Di samping itu, saya mahu menjaga anak-anak saya yang masih kecil sendiri.Harlinda Halim.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin