Wednesday, March 17, 2010

Pesta Buku Antarabangsa 19-28 Mac 2010

Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd


Sekarang ini para penerbit buku, editor, penulis, dan juga mereka yang terlibat dalam Pesta Buku Antarabangsa 2010 sudah tidak senang duduk. Semua akan sibuk bermula hari ini dan esok adalah hari pertama Pesta Buku 2010.

Penerbit PTS Sdn. Bhd


                              


Sekitar jam 10 pagi
Sumber foto: Pts- Face book

Jomlah semua ke sana. Memang rambang mata dibuatnya. Saya juga tidak senang duduk, melihatnya banyak buku terbaru yang lazat-lazat untuk disantap. Aduh, saya sudah mula mabuk buku. Timbunan buku di depan mata ini pun belum habis saya baca, jika ke sana lagilah 'tenggelam'. Banyak cinta hati baru yang sedang melambai-lambai jiwa saya mahu dipungut untuk dibawa pulang. Saya dalam keadaan panasaran.

3 comments:

Zaila Mohamad said...

Salam, Mari Kelih Store juga akan berada di GT bazaar berhadapan dengan pesta buku antarabangsa ini..hehehehee tapi kami tak jual buku, kami hanya jual kain, tudung & brooch sahaja;)

Unknown said...

salam jumaat mas. hajat di hati nak pergi tapi suami 21 - 23 berada di parlimen. entah dpt ke tidak kakchik cuti dan ke KLIBF ni.

p/s: ada tag untuk mas, 10

Masayu Ahmad said...

zaila

bagus-bagus, nanti saya intai2 zaila ye

kak chik

tak apa, nanti lepas pesta buku kl, ada pesta buku selangor

pesta buku kelantan ada tak kak chik?

ok nanti kita kutip tag tu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin