Wednesday, March 24, 2010

http://www.kelasonline.portalniaga.com/

Dalam saya berlegar-legar mencari berkaitan kursus atau kemahiran untuk menjual produk secara online saya menemui laman web ini. Iaitu menawarkan perkhidmatan kepada bakal usahawan yang ingin atau mempunyai kedai online.

Sangat penting untuk menjadi usahawan online tidak sekadar minat sahaja, tetapi perlu mencari ilmu dan kemahiran yang lain. Ada satu lagi kursus kemahiran seperti ini yang dianjurkan TeamFlabize, saya masih berkira-kira untuk hadir untuk sesi tersebut, masih mencari masa dan ruang.

Berikut adalah info yang asal daripada laman web penganjur dan disiarkan di sini atas dasar mahu lebih ramai wanita atau surirumah dapat manfaat. Terim kasih.


http://www.kelasonline.portalniaga.com/

Siapa yang perlu menyertai kelas pembelajaran ini?


Laman 'Shopping Cart' ini diperlukan oleh para peniaga atau sesiapa sahaja yang ingin berniaga secara Online!. Oleh kerana sistem yang ringkas dan mudah difahami, kami yakin pengguna daripada golongan 'Zero Knowledge' berkaitan pengurusan laman web juga mampu untuk menguruskannya. Jika anda salah seorang yang ingin menceburi bidang perniagaan internet, sudah tentu anda lah yang memerlukannya!..

Kenapa anda perlukan laman 'Shopping Cart'?

Laman 'Shopping Cart' adalah pemudah kepada urusan jual beli secara online di mana anda boleh memasukkan seberapa banyak kategori dan produk ke dalam Laman 'Shoping Cart' anda. Selain daripada itu, pelanggan juga mudah berurusan apabila hanya setiap 'Klik' mereka mampu membuat tempahan kepada anda. Pengurusan data yang tersedia juga memudahkan anda untuk menyemak setiap tempahan pelanggan dari semasa ke semasa. Ditambah pula dengan sistem penghantaran email secara automatik kepada pelanggan yang membuat tempahan yang boleh mengandungi maklumat pembelajaran atau ucapan terima kasih daripada anda!.


Kelebihan perkhidmatan yang kami tawarkan?

Ingin kami tegaskan di sini bahawa kami tidak menjual produk atau sistem laman 'Shoping Cart' kerana 'script' tersebut boleh didapati secara percuma, namun tidak berguna walaupun percuma jika kita tidak tahu menggunakannya. Dengan inisiatif yang ada kami menawarkan perkhidmatan pembelajaran secara online kepada anda untuk membangunkan dan menguruskan laman 'Shopping Cart' anda sendiri tanpa perlu bergantung kepada mana-mana Webmaster kerana kami yang akan menjadikan anda seorang Webmaster!. Kelebihan dalam setiap perkhidmatan yang kami berikan adalah berdasarkan bantuan dan tunjuk ajar daripada 10 Orang tenaga pengajar yang merupakan peniaga secara online yang aktif dan mempunyai pengalaman luas dalam bidang perniagaan online!.


Kelebihan kepada anda?

Setiap orang berkeinginan untuk memiliki laman 'Shopping Cart' atau laman web sendiri. Namun apa yang membataskan anda adalah kos yang tinggi serta kemahiran dan keupayaan untuk menguruskannya dengan sendiri. Di sini kami memberikan anda keupayaan yang diperlukan dan memberikan anda lebih keyakinan untuk memiliki dan menguruskannya sendiri!. Perkhidmatan yang kami berikan dalam bentuk pembelajaran secara Online bukanlah sekadar pakej yang anda langgani tetapi sehingga anda yakin untuk memiliki alamat domain (anda.com dll) dan hosting sendiri! kerana itu adalah matlamat perkhidmatan kami kepada anda...

Selain daripada itu, kami menemukan anda dengan para peserta lain dari seluruh negara yang telah menceburi bidang perniagaan secara Online dan dapat bertukar pendapat serta memberikan anda ilham untuk membangunkan sesebuah perniagaan Online.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin