Tuesday, July 14, 2009

Mandi di kolam air panas

Teks: Masayu Ahmad

Foto:http://malay.cri.cn

Aktiviti petang ini mandi di kolam air panas batu 16, Hulu Langat. Sudah beberapa kali ke situ. Memandangkan ayah beberapa kali menyuarakan keinginan, petang tadi kami berangkat ke sana.

Suasana mendung yang saya jangka akan hujan, sebaliknya pula. Tidak hujang hanya gerimis sahaja yang turun. Aiman, Arif dan Hakim dan adik yang bongsu ikut sekali.
Sesudah sampai, saya hanya memerhatikan dari jauh gelagat 4 beranak mandi manda. Hakim dan Arif tidak melepaskan peluang untuk mandi sama. Berbogel, merendam kaki dan mandi dengan air panas yang suam-suam.

3 comments:

sitisifir10 said...

Uu..sedapnya ek boleh berendam.. kalau bab berendam mcm ni nak tgu abah diorang ajak, mmg lah susah...kene kita lak merengek2 mintak nak pegi..

zarin said...

umm bestntya berendam air suam suam tu.
btw, how to get there? Hulu langat is soo near w our place. bolehla I check out the place

Masayu Ahmad said...

sitisifir10

memang best, habis semua toksin keluar hehe,

zarin
jalan nk menuju ke sg. congkak, sg gabai

sebelum tu jumpa ikbn, kat situ pn ada kolam rendam kaki

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin