Tuesday, March 5, 2013

Kisah dan kehidupan, serap pengajaran

www.janawangdirumah.com

Perwiraku, pergilah berjuang ke medan bakti,,,

Mendayu-dayu suara nyanyian Siti Nurhaliza ketida sedang menikmati sarapan pagi. Melihat sorotan pejuang yang gugur di tv, saya merasai perasaan sedih dan sayu. Ini saya, apakan pula seorang isteri, ibu yang mendapat berita anak atau suami yang sudah menghadap Illahi. Sedih dan sayu memba dan perkongsian demi perkongsian di laman sosial fb. Al-Fatihah, ya Allah moga roh mereka dicucuri rahmat.

Pagi ini usai mengemas saya akan pulang ke rumah ayahanda, patutnya semalam. Tengok belum juga bergerak-gerak lagi. Usai jemur pakaian dan kemas rumah, kami akan pergi bertiga sahaja, saya, Aiman dan Arissa. Arif dan Hakim sekolah seperti biasa. ;)


Keluar dari zon selesa

Ok, atas permintaan ramai, saya buka tutorial online, bagi yang mahu belajar buat asas blog. Kalau kalian lihat saya ada banyak blog, untuk tujuan penulisan dan juga promosi. Saya gunakan yang percuma secara maksima. 





Assalamualaikum, baru boleh update blog, usai menyusu Arissa sudah lena. Dari pagi sampai petang, aduhia masa. Nampaknya esok pagi sahaja balik rumah ayahanda.
 Bersambung.


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin