Saturday, June 19, 2010

Lima penyertaan untuk lima buku Jana RM Dari Rumah

Teks: Masayu Ahmad

Saya sedang melilau dan mencari lima entri atau artikel yang sudah atau belum ditulis. Jika kalian sudah mempunyai blog, ada menulis tentang luahan kerjaya, rumahtangga, anak-anak, masa yang sibuk sila nyatakan di sini. Saya akan membaca dan menilai artikel berkenaan.

Entri dan artikel yang menarik akan saya masukkan di dalam buku yang sedang saya siapkan. Jadi kalian boleh semadikan catatan tersebut dalam salah satu buku yang sedang saya tulis ini.

Jadi, mulai sekarang boleh mula mengodek-godek dan membelek kembali entri yang sudah ada di blog kalian. Sebenarnya saya sudah menjelajah dan mendapati banyak artikel atau entri yang ditulis para suri sekalian. Tidak kiralah kalian berstatus, usahawan suri rumah, suri rumah sepenuh masa, suri bekerja dari rumah, suri bekerja di luar rumah.

Cepat ya, siapa cepat dia dapat. Ganjarannya saya akan berikan buku Jana RM Dari Rumah. Cepat, cepat. Ini tidak termasuk dalam kategori cabutan buku Jana RM Dari Rumah. Ini adalah pemilihan khusus entri sebagaimana yang saya inginkan.

Ok, siapa cepat dia dapat, lima buah buku Jana RM Dari Rumah ditawarkan.

1 comment:

Unknown said...

hmmm.. tak sure ade ke entri pasal kerja kat rumah ni.. sbb kebyknanya hanya kesah santai2..

btw, cuba jengah n3 luahan perasaan kakyong yg ini... tp bhs tersangatlah santai.. nahu tatabahsa lari habis...

http://www.kakyong.com/2010/01/do-you-think-im-brutal-mommy.html

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin