Tuesday, June 1, 2010

Hai, hai, bersua kembali ;D









Teks: Masayu Ahmad


Lama sungguh saya tidak menjengah di sini, 'hanya orang sibuk sahaja yang ada masa'. Memang penuh jadual setiap hari, selain dateline yang datang menjengah dalam bulan ini dan bulan hadapan, juga aktiviti rakan taulan dan keluarga menuntut saya mengimbangi masa sebaiknya.

Banyak betul saya mahu celotehkan, sudah tentunya bulan Jun dan Julai adalah bulan yang sungguh memerlukan saya betul-betul berjuang agar semua kerja selesai sebaiknya. Pun begitu kehadiran teman-teman sekolah pada pertemuan kami hujung minggu lepas satu terapi ketenangan yang mengujakan.

Inilah sahabat-sahabat yang banyak memberi warna dalam dunia persahabatan. Selama dua tahun di alam sekolah menengah kami sememangnya rapat, walaupun berlainan kelas tetapi banyak aktiviti yang menyatukan kami.

Alhamdulillah, semunya sangat membantu dan sahabat-sahabat ini masing-masing memberi komitmen yang cukup baik dalam apapun aktiviti yang kami rancang. Saya sukar lagi mencari sahabat yang susah dan senang dalam dalam tim yang ramai. Ya memang sukar. Walaupun kami berjauhan dan masing-masing salin menjejak kasih. Alhamdullilah atas ukhwah ini.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin