Thursday, June 3, 2010

Dua ketegori dalam Peraduan Aku Mahu Buku Jana RM Dr Rumah

Teks: Masayu Ahmad

Untuk menghargai pembeli dan pembaca yang sudah mendapatkan buku saya, maka saya telah menambah satu lagi ketegori iaitu ulasan buku. Jadi dua pembeli yang sudah pun membuat ulasan buku ini di blog masing-masing iaitu Wan Ani dan Durra Mohamed Jamri, kalian secara rasmi layak untuk mendapatkan buku penghargaan. Pemilihan dan penilaian ulasan akan dibuat oleh editor Oasis.

Terima kasih kepada pembeli dan pembaca sekalian, saya sungguh terharu kerana ada yang menyapa telah membeli buku saya. Juga makluman daripada seorang guru yang mendapat hadiah buku ini daripada muridnya. Doa saya agar kalian mendapat manfaat daripada buku ini. Terima kasih.

Salam penuh kasih sayang.

2 comments:

Ely Hasrul said...

alamak... nih yg nk ulas nih hehehe

Masayu Ahmad said...

ely

ulas jangan tak ulas, ;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin