Monday, May 10, 2010

Ulasan pembaca Jana RM Dari Rumah


Ingin bekerja di rumah tapi tidak tahu bagaimana hendak mulakan dan bagaimana caranya?


Buku Jana RM Dari Rumah ini boleh membantu, gaya penulisan yang menarik dan langkah demi langkah yang diterangkan secara detail mampu menjadikan impian suatu kenyataan jika diikuti. Buku tulisan Masayu Ahmad ini menggunakan gaya penulisan yang santai dan praktikal berdasarkan contoh Suri yang telah mulakan karier di rumah. Setiap bab dipecahkan kepada sub-bab yang mudah dan ringkas.

Bagaimana menetapkan matlamat untuk bekerja di rumah, konsep, pilihan kerjaya dari rumah, bisness apa yang praktikal dijalankan di rumah, dan persediaan untuk memulakan. Pengurusan masa sangat perlu dititikberatkan jika mahu berjaya dalam karier dan dalam masa yang sama keluarga diutamakan.


Tidak boleh lupa cabaran yang bakal dihadapi bila bekerja di rumah, bagaimana untuk memotivasikan diri, buat perancangan dan pelan pemasaran, tidak dilupakan aspek pengurusan kewangan. Salah satu keberkesanan penulisan buku ini adalah disebabkan oleh penulisnya juga merupakan wanita yang bekerja di rumah.
Sangat berbaloi untuk anda dapatkan buku ini yang hanya RM15, boleh dapatkan terus dari penulis buku dan dapatkan autografnya. Selamat bekerja semua :)

2 comments:

Wan Anie said...

ada jugak ulasan di sini... emm terima kasih mas :)

Masayu Ahmad said...

wan anie

terima kasih juga buat wan, kerana membuat ulasan buku ini ;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin