Tuesday, May 11, 2010

Tempahan ditutup buat sementara waktu-

Teks: Masayu Ahmad

Alhamulillah sambutan untuk buku Jana RM Dari Rumah sangat menggalakkan. Banyak panggilan telefon diterima adalah daripada kaum ADAM. Saya sangat terharu dengan penerimaan buku ini. Ada yang datang dari jauh semata-mata kerana mahu membeli buku ini di toko buku Karangkraf.

Buat sementara waktu, saya perlu menutup dahulu tempahan. Ini sementara sahaja, sementara saya mendapat stok yang lebih banyak. Saya sendiri masih menunggu giliran untuk mendapatkan jumlah lebih banyak.

Terima kasih juga kepada pembeli yang sudah bayar dan sabar menanti. Saya sudah menghantar mesej dan membuat panggilan memberitahu perkembangan terkini buku yang sudah ditempah. Alhamdulillah semuanya menerima dengan hati terbuka dan sungguh terharu dengan kesabaran kalian.

Esok saya akan berpagi-pagi ke Shah Alam mengambil sejumlah buku untuk pembaca yang sudah menempah awal. Pada hari tersebut juga saya akan menandatangan dan terus mengepos.

Tempahan online akan dimaklumkan segera

Untuk memastikan buku yang ditempah berada di tangan anda dengan lebih cepat, adalah lebih sesuai sekiranya saya sudah mempunyai stok yang banyak. Jadi buat sementara waktu harapnya kalian bersabar, sehingga jualan secara online yang lebih efisien akan dimaklumkan kelak. Jadi jangan buat tempahan atau membuat apa-apa bayaran. Tunggu sehingga saya maklumkan secara rasmi.

Terima kasih atas sokongan daripada pembaca sekalian. Semoga buku ini menjadi panduan dan membuka peluang bagi mereka yang akan bermula bekerja dari rumah kelak.

Salam kasih sayang

http://www.masayuahmad.com/

3 comments:

Wan Anie said...

tahniah Mas..

moga terus maju

Masayu Ahmad said...

terima kasih wan

alhamdulillah, begitu juga dengan wan, semoga bertambah pelanggan selepas ii

Zaidah Sikun said...

Congrats ayu... :"D Smoga masa dpn lebih berwarna-warni & terus success dlm karier... ;"D

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin