Tuesday, May 4, 2010

Tempahan Buku Jana RM Dari Rumah dibuka

Disebabkan ramai yang sudah mahu menempah, jadi saya dengan suka cita membuka tempahan buku ini bagi sesiapa yang berminat.



LANGKAH 1



RM15 (Harga Buku) + RM5 (Pos Ekspres)

Bank in- ke akaun berikut

Maybank- 164276514288 (Masayu Ahmad)- RM 20

LANGKAH 2
Sila sms (019-3776342) atau
email : masayu2010@gmail.com


Nama

Pengesahan Bayaran/ Transaksi

Tarikh & Masa

Lokasi/ Alamat Penghantaran

No Tel & Email

Nota:
1. Saya akan mengambil buku-buku jangkaan pada hari Isnin- 3 Mei 2010, jadi Insya-Allah buku-buku akan dipos pada minggu itu juga. Saya akan menandatangan buku-buku yang dibeli terus dari saya. Terima kasih atas segala sokongan. ;D

2. Insya-Allah pembelian melalui laman web rasmi akan memudahkan semua kelak. (sedang dalam proses kemas kini).

Senarai pemilik buku (sudah bank in)

1. Ely Hasrul- sudah hantar
2. Azean Azlina -Cik Yan- sudah hantar
3. Durra Mohamed Jamri-sudah hantar
4. Norziana Mat Sudin- sudah hantar
5. Wan Rohani Wan Ismail-sudah hantar
6. Izzati Latif-sudah hantar
7. Nooryati Mohamed-sudah hantar
8. Noorkhairul Aliza Mohd Hanapiah- sudah hantar

8 comments:

Ely Hasrul said...

salam mas.. dh trf.. dh email.. tengkiu

Masayu Ahmad said...

salam ely,

wah laju sungguh dia, ok saya bagi yang panas-panas dari ketuhar ;D

Wan Anie said...

saya pun nak Mas, buku yg haritu belum sampai lagi.. tak tahulah kenapa.

saya baru balik kursus 3d2n tu yg senyap tuh ;D

Masayu Ahmad said...
This comment has been removed by the author.
Masayu Ahmad said...

wan

Ok, nanti saya tanyakan pihak Galeri Ilmu,kerana mereka yang uruskan, orang lain semua sudah sampai

Tak apa, nanti saya sendiri yang akan poskan bersama buku ini..

tunbegia said...

sungguh tahniahnya,

salamm,

NORMILA MUHAMAD said...

kak masayu, saya dh buat transfer & dah email details.

tahniah!

Masayu Ahmad said...

tun begia

terima kasih

mama nurin

terima kasih, nanti kak mas maklumkan dari masa ke semasa,

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin