Sunday, November 15, 2009

www.apakatawanita.com

Teks: Masayu Ahmad

Komuniti bekerja dari rumah dalam rancangan apa kata wanita

Pada setiap hari Ahad,pada jam 10 hingga 11 pagi, TV1 menayangkan program Apa Kata Wanita kelolaan Zamzarina. Apa yang menarik salah satu slot menyiarkan salah satu pemilik blogger www.archetak.com yang menjalakan kerja di rumah.

Ini adalah salah satu rancangan yang perlu ditonton kerana memberi banyak input kepada anda yang berkeinginan untuk bekerja dari rumah. Bagi yang sudah pun memulakan usaha ini mungkin boleh respon www.apakatawanita.com, manalah tahu selepas ini anda pula akan ditemuramah. Disiarkan di tv secara langsung dan tentunya mendapat promosi percuma untuk bisnes online anda.

Cepat terjah ke sana, semoga ada peluang menarik menanti dan bersatu dalam komuniti bekerja dari rumah yang lain.

Salam penuh kasih sayang,

Setiap gelombang yang datang, pastinya memerlukan usaha untuk melayari bahtera dengan penuh strategi dan perancangan. Ombak dan badai adalah cabaran kehidupan yang perlu dihadapi walau dengan apa cara sekalipun. Teruskan usaha dan jangan putus asa.

www.masayu-ahmad.com
www.masayuahmad.blogspot.com

2 comments:

Durra M.Jamri said...

Salam Masayu,

Saya Durra, pemilik www.artchetak.com. Terima kasih kerana mention blog saya di Diari Naufal. Pengalaman menarik dapat muncul di rancangan AKW. Saya pun masih baru dan masih merangkak tetapi sesungguhnya keputusan untuk berhenti bekerja dan menjalankan perniagaan dari rumah adalah keputusan yang terbaik yang pernah saya buat setakat ini. Walaupun pendapatan tidak tetap, tetapi pengalaman, masa bersama anak-anak, tidak boleh diganti dengan apa pun. Jika ada sebarang pertanyaan boleh lah terus hubungi saya di durra@artchetak.com. Terima kasih sekali lagi.

Masayu Ahmad said...

durra M.Jamri

salam, terima kasih sudi singgah di sini

tetapi sekurang2nya durra sudah berjaya berkongsi dan memberi inspirasi kepada lebih ramai wanita di luar sana

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin