Saturday, January 19, 2013

Ini baru betul SUPER MAK!

Teks; Masayu Ahmad

Bermula awal pagi hingga sekarang, aduhai hari rasnaya saya mencapai 90% tugasan. Sangat cemerlang. Apa yang lebih cemerlang Ebook Panduan Mula Bisnes dapat diterbitkan secara rasmi 19.1.2013. Ia sangat cemerlang kerana saya mematuhi KPI untuk tahun ini buat pertam kali, iaitu satu buku atau ebook sebulan.

Buku ini sudah lama sebenarnay dihantar ke penerbit A, kemudia saya tanya pula penerbit B, kedua-duanya setuju untuk diterbitkan. Akan tetapi kerana terlalu lama menunggu, saya memecah tradisi baru menerbitkan dahulu kemudian baru hantar kepada penerbit. Alhamdulillah, sudah saya tunjukkan cover buku, ramai pula yang mahu terbit hehe, jadi Masayu Ahmad terbitkan dahulu sendiri sementara menunggu versi cetak, kita baca dulu versi ebook ya. Dapatkan di sinihttp://mulabisnesbutik.blogspot.com/2013/01/butik.html , terdapat tiga pilihan dua bonus.

Untuk bonus pertama kalian boleh memilih sama ada buku a, b, atau c, nyatakan dalam borang pesanan apa buku yang kalian mahu. Manakala bonus kedua adalah layak menyertai dropship borong yang bernilai RM50. Jadi Harga ebook ini adalah RM100, kalian hanya bayar RM50 sahaja. Tawaran ini sah sehingga saya akan tarik bila-bila masa sahaja dan harga akan naik diluar jangkaan kalian.

Alhamdulilah hari kedua dilancarkan sudah pun beberapa orang yang memilikinya. Saya katakan mereka ini adalah yang suka merebut peluang. Alhamdulillah. Jangan lupa dapatkan ebook ini, klik di sin untuk keterangan lanjut

http://mulabisnesbutik.blogspot.com/2013/01/butik.html

Kepala sudah berat, jadi salam kasih sayang, saya beransur rehat dulu, esok kita sambung lagi perjuangan.









No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin