Saturday, January 19, 2013

Hari yang hebat buku ke 4, sudah terbit secara rasmi ;)

Teks: Masayu Ahmad

Segala puji hanya pada Allah maha pemberi rezeki, maha pengasih lagi maha penyayang. Tidak catatan terindah hanya pada Allah. Catatan terindah hari ini, alhamdulillah akhirnya terbit juga buku saya yang ke-4. Insya- Allah tahun ini lebih konsisten 'anak-anak' saya yang saya kandung, saya belai, saya pupuk dengan kasih sayang dapat dilahirkan akhirnya.

Sejak tahun lalu 2012 banyak manuskrip yang tertangguh. Insya-Allah tahun ini penulisan saya kembali lancar, senarai manuskrip yang perlu disegarkan semula sudah pun beratur.

Kalian sudah boleh memiliki ebook Panduan Mula Bisnes Butik Online/ Offline mulai malam ini, alhamdulilah.

Bakal menyusul juga, Super Wahm, Super Mom, urus masa, urus tenaga, urus rumah tangga, khusus untuk kalian yang bergelar isteri, suri di rumah dan juga suri yang bekerja di luar rumah. Alhamdulillah.


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin