Saturday, December 1, 2012

Wanita yang dirindui Syurga

Teks: Masayu Ahmad

Alhamdulillah,sudah berada di hari kedua bulan terakhir 2012. Meneguk milo panas dengan minda sarat bertalu-talu idea ganas melantun keluar. Jujurnya banyak manuskrip yang sudah 90% siap dan saya belum sudahkan dengan titik akhir, lantaran 
Allah beri peluang amanah dan rezekihttp://www.facebook.com/KedaiBukuOnlineDotCom



Alhamdulillah ini adalah impian saya sejak 2008, dan ia sudah pun dimakbulkan Allah. Amanah bukan sekadar sebagai penulis, tetapi berkongsi rezeki pula dengan suri rumah lain untuk menjana pendapatan dengan berjualan seperti saya. Rezeki buku perlu dikongsi, jadi itulah pencapaian terbaik untuk tahun ini. Kepakaran kami adalah menjual buku-buku terbitan Karangkraf, PTS, Galeri Ilmu, Telaga Biru, Al-Hidayah, Kemilau Publika dan banyak lagi. Juga gajet islamik, quran terjemahan, quran digital, kitab. Bagi kalian yang berminat mahu sertai saya boleh mesej saya segera. Penyertaan akan ditutup setelah cukup kuota. ;)




                                         Bayar di sini http://kedaibukuonline.biz/index.php/tempahan

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin