Wednesday, May 15, 2013

Setiap hari adalah hari penuh semangat

Teks: Masayu Ahmad

Alhamdulillah, hari terhebat sudah bermula. Setiap hari adalah peluang baru, guru baru, pengalaman baru, langkah baru, semangat baru. Insya-Allah. Serap dan praktik segala apa sahaja yang positif, buang toksin malas, putus asa, kecewa, gundah gulana. Kita sudah pun menghampiri pertengahan tahun, lihat kembali dan semak senarai yang sudah dicapai, sama ada matlamat kecil atau matmalat besar. Pengalaman adalah guru terbaik dalam kehidupan untuk berada satu tingkat lagi proses kematangan kehidupan. Selamat hari guru bat guru sekolah rendah, menengah, universiti, semasa kerja. Terima kasih atas ilmu yang dicurahkan.

Apa yang senarai utama yang sedang saya siapkan

Ya, saya sedang siapkan senarai produk sunnha terlaris berdasarkan trend jualan tahun lepas dan semasa. Bagi kalian yang mahu memulakan usaha menjana pendapatan dari rumah secara dropship, boleh serta saya. Senarai adalah hampir siap. Ia merangkumi 50 produk terlaris, produk pakej sunnah, dan kelengkapan ibadah.

Ini adalah berdasarkan trend jualan tahun lepas dan semasa iaitu kini, permintaan produk yang berterusan. Jadi saya sudah mengenalpasti produk yang selalu ada permintaan. Boleh lihat senarai produk di sini.

Mengapa saya sibuk-sibuk buat senarai produk di blog dan fan page. Ya ia adalah permulaan asas atau tapak pemasaran di google, blog dan face book. Jadi kalian boleh mulakan dari langkah demi langkah sebagaimana yang saya lakukan. Ikut 5 langkah mudah yang saya tunjukkan dalam entri yang lepas, selepas selesai, sudah boleh mula promo dan jual. Saya akan berikan juga senarai ruang pengiklana percuma, khusus bagi kalian yang masih baru. Sudah ada peluang, kita mula sekaran. ;)

 Sertai dropshil Sunnah Mall Network. Bertindak sekarang!

Semua produk di sini
 http://sunnahmall.blogspot.com/

Terma dan syarat

1. Siapkan fan page

2. Siapkan blog

3. Masukkan semua produk

5. Bayar RM20 yuran komitmen hanya beli ebook www.janawangdirumah.com sahaja.

6. Mesej saya di fb

7. Jika sudah beli ebook, mesej sahaja dan saya akan masukkan ke grup Mall Sunnah Network

Hanya 6 langkah mudah di atas sahaja. Saya tawarkan kepada 50 orang yang serius sahaja .)


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin