Friday, May 10, 2013

Pagi yang bugar-tips suri terhebat

Teks: Masayu Ahmad

Alhamdulillah, atas kurniaan hari ini. Masih berbaki hujung-hujung rasa sakit badan. Itu maknanya saya memang perlu rehat betul-betul. Tetapi rasa macam tak boleh rehat, lihat senarai tugas. Kalau di depan lap top tidak ada masalah, hanya tekan hujung jari sahaja kan.

Ada semalam untuk sarapan saya masak pun tak sedap. Itulah dia, emosi sangat mempengaruhi apa yang kita lakukan. Masih di atas dapur, gulai ayam ala kelate, tunggu masak atas api kecil.

Apa tugasan hari ini
1. Menyambung tugasan ebook saya dan ebook protege. Agak terbabas namun insya-allah akan siap juga.

2. Berdikit-dikit selesaikan 100 produk sunnah. Boleh kalian lihat di sini ya

Salah satu peluang yang saya buka adalah memberi satu platform, untuk kalian yang tidak produk dan tidak ada modal. Sudah ada internet dan ada komputer. Jadi boleh sertai Produk Sunnah Network.

Yuran komitmen dikenakan

RM20 sahaja dengan membeli ebook www.janawangdirumah.com

100 produk sedang dimuat naik di sini ya http://sunnahmall.blogspot.com/

ini sahaja langkah kalian

1. Create fan paga produk sunnah (apa-apa nama pun boleh, asalkan ada nama produk sunnah)

2. Create blog (sangat perlu, kerana ada pelanggan yang tidak ada fb)

Sudah selesai masukkan gambar dari sini-http://sunnahmall.blogspot.com/

Buat bayaran yuran dan mesej saya di fb, saya akan berikan senarai produk dan komisyen untuk setiap jualan. 50 orang pertama yang serius sahaja

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin