Monday, May 13, 2013

Kurangkan toksin dan buang kolesterol cara sunnah

Teks: Masayu Ahmad

Banyak sangat garis panduan kehidupan dan kesihatan yang sudah pun quran dan Nabi Muhammad s.a.w tinggalkan buat kita. Tinggal sahaja lagi mahu ikut atau tidak sahaja.


Cuka kurma sangat bagus untuk membuang toksin dan merendahkan kolesterol badan. Juga sesuai diambil oleh pesakit kencing manis.

Cara pengambilan harian:

1 sudu madu (pagi)
- Ambil pada waktu pagi mengikut saranan Rasulullah
-Meningkatkan kecergasan



1 Sudu cuka kurma dan segelas air (malam)
Boleh diambil pada sebelah malam untuk memperbaiki kadar gula pada waktu pagi, meningkatkan metabolisme dan membersihkan usus
Sumber produk di sini ya 



Ok, saya berdikit-dikit menyelesaikan produk sunnah terlaris. Jika berminat untuk sertai dropship saya,

Semua produk di sini
 http://sunnahmall.blogspot.com/

Terma dan syarat

1. Siapkan fan page

2. Siapkan blog

3. Masukkan semua produk

5. Bayar RM20 yuran komitmen hanya beli ebook www.janawangdirumah.com sahaja.

6. Mesej saya di fb

7. Jika sudah beli ebook, mesej sahaja dan saya akan masukkan ke grup Mall Sunnah Network

Hanya 6 langkah mudah di atas sahaja. Saya tawarkan kepada 50 orang yang serius sahaja .)


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin