Saturday, May 11, 2013

Bangun dan berjuang

Teks: Masayu Ahmad

Sudah 12.5.2013, Alhmamdulillah, ini tugsan yang masih saya tekuni

1. ebook mula bisnes jahitan
2. ebook 101 bisnes makanan

Dua ebook di atas dan lima lagi judul ebook. Tahun ini perlu siapkan 12 sebagaimana sasaran sejak awal tahun. Setelah beberapa minggu kurang produktif, saya perlu kembali ke trek.

Sangat perlu untuk selesaikan sasaran 30 untuk memberi ruang lebih selesa sumber pendapatan pasif iaitu memudahkan saya untuk pencen awal.

Juga masih berlangsung kelas online, kelas offline akan bermula di Kota Bharu sahaja. Kelas untuk blog dan asas fan page juga sudah dibuka.

Lagi tugasan yang lain
3. Memasukkan seberapa banyak buku di shopping carta www.nbbukuonline.com

Ini berperingkat saya lakukan untuk memudahkan pelanggan membeli dengan lebih mudah. Tidak perlu pm, pm lagi.

Oh ya, juga bagi kalian mahu menjana pendapatan, antara dropship yang masih saya tawarkan adalah dropship sunnah.

Salah satu peluang yang saya buka adalah memberi satu platform, untuk kalian yang tidak produk dan tidak ada modal. Sudah ada internet dan ada komputer. Jadi boleh sertai Produk Sunnah Network.

Yuran komitmen dikenakan

RM20 sahaja dengan membeli ebook www.janawangdirumah.com

100 produk sedang dimuat naik di sini ya http://sunnahmall.blogspot.com/

ini sahaja langkah kalian

1. Create fan paga produk sunnah (apa-apa nama pun boleh, asalkan ada nama produk sunnah)

2. Create blog (sangat perlu, kerana ada pelanggan yang tidak ada fb)

Sudah selesai masukkan gambar dari sini-http://sunnahmall.blogspot.com/

Buat bayaran yuran dan mesej saya di fb, saya akan berikan senarai produk dan komisyen untuk setiap jualan. 50 orang pertama yang serius sahaja




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin