Tuesday, April 30, 2013

Jumaat yang hebat-tips motivasi tahap super ')

Teks: Masayu Ahmad

Alhamdulillah, sudah 1 Mei 2013. Memasuki fasa ke dua untuk tahun ini, semoga apa yang dirancang dapat siap pada tempoh yang sudah ditetapkan. Atas permintaan, saya buka satu lagi kelas iaitu kelas fanpage dan blog. Ini khusus bagi yang zero dan mula dengan langkah demi langkah. Bagi yang sudah pandai tak perlu, boleh buat sendiri. Sudah ada dua orang pelajar dalam kelas tersebut. Memandangkan ramai yang bertanya.

Dua hari lepas menerima panggilan dari pelanggan lama mahu saya siapkan blog dan fanpage untuk De Nor Nasi Ulam di Kota Bharu. Jam 9.30 pagi nanti saya akan bergerak ke sana. Nanti saya kongiskan menu menarik ya ;)

Sepanjang Mei ini saya masih fokus kepada proteg, dan juga kelas VIP dibuka penyertaan ya. Nanti saya kongsikan apa kriteria.

Kelas VIP
-Tukar bahan blog sedia ada kepada ebook
-Hasila penulisan adalah hak sepenuhnya pelajar (bukan penulisan bersama). Maksudnya pelajar menikmati 100% hasil ebook tersebut.
-Menggunakan strategi blog menyiapkan bab demi bab
-Tips penulisan untuk mengasah penulisan
-Pendaftaran dibuka
-Yuran hanya RM200 sahaja, disakaun untuk 5 orang pertama sahaja, yuran sebenar RM250
-Ini adalah perundingan dan belajar, maksudnya saya akan tunjukkan langkah demi langkah
-Selepas pandai boleh menggunakan teknik yang sama untuk ebook seterusnya

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin