Monday, April 22, 2013

Pagi di London, tengahari di New Zealand, malam di Jepang ;) tip suri rumah terhebat

Teks: Masayu Ahmad
Rancang bekerja dari rumah dari sekarang, dapatkan persediaan di www.janawangdirumah.com


Assalamaulakum w.b.t. Salam kasih sayang, catatan 23.4.2013 yang bugar lagi bertenaga.

Ya, saya mungkin tidak ada bersarapan di London, makana tengahari di New Zealand dan malam di Jepang. Tetapi saya ada, sempat memasak menu gulai daging kasih sayang buat bonda mertua untuk sarapan pagi, tengahari   hidangan ikan bakar dan gulai kurma daging buat ayahanda tersayang dan petang nanti mee goreng kasih sayang buat kanak-kanak riang. Alhamdulillah atas nikmat ini. Juga semalam menerima gaji tambahan dari majikan Allah s.w.t melalui saluran Grup Buku Karangkraf, bolehlah buat makan cendol untuk tengahari redang begini.
SubhanaAllah, Alhmadulillah, AllahuAkbar.

Ok, semalam ada lagi yang mendaftar di kelas asas blog dan penulisan, terdapat tiga kelas yang berlangsung. Yuran sekarang RM130, dan yuran ini akan naik lagi dan lagi. ;). Ambil peluang yang ada sebelum yuran bertambah mahal dan kempunan. Apabila sudah cukup penyertaan dan sasaran, saya hanya buka kelas RM200 sahaja, iaitu kelas untuk belajar strategi blog untuk siapkan ebook. Maksudnya, bagi yang sudah ada blog, tetapi mahu gunakan bahan yang sedia ada di blog untuk siapkan ebook pertama. Sangat banyak blog-blog yang ada berlegar mempunyai nilai RM, tetapi kalian tidak mahu tukar kepada RM. Rugikan, ;)
PM saya untuk kelas ekslusif, saya sudah buka penyertaan. Untuk kelas ini tidak ada penulisan bersama, hak royalti adalah 100% hak kalian. Maksudnya selagi mana ebook atau buku boleh jual, kita akan raih pendapatan sehingga tutup mata. Inilah dinamakan pendapatan pasif dan aktif. Kerja sekali, gaji berkali-kali .

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin