Monday, July 2, 2012

Terus berjuang


Teks: Masayu Ahmad

Masih banyak buku yang belum dikongsi, saya akan selesaikan satu persatu. Esok, tugasan berikut menanti

9 hingga 12. tengahari

1. Siapkan iklan sekolah swasta abadi

2. Siapkan iklan Humairi Scarf (ini kali kedua mendapatkan khidmat saya untuk iklan youtube-mungkin saya akan berkongsi dengan kalian pemilik bisnes ini, sangat kaya dan berjaya. Berasal dari turki, hanya tahu bahasa turki dan bahasa melayu sahaja.

3. Masukkan seberapa banyak buku- 20 judul dahulu

4. Edit, edit, edit ebook-saya perlu pejamkan mata siapkan yang ini

Empat senarai ini adalah keutamaan dalam masa tiga jam. Semoga saya dapat siapkan dengan cepat. Cepat selesai, lebih banyak kerja lain boleh beralih giliran.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin