Saturday, July 21, 2012

rahsia air tangan


Salam kasih sayang, sudah 2 Ramadhan, insya-allah hari ini saya akan pecut pulang ke rumah ayahanda. Sebelum itu saya ada beberapa senarai lagi, jemur kain, kemas rumah, gosok baju Hakim dan en.suami, kemas beg, ambil kanak-kanak riang dan pecut.

Jadi bagaimana dengan operasi kedai buku? Oh, jangan risau, ia berjalan seperti biasa, operasi berjalan setiap hari. Bagaimana saya urus?

Apabila bekerja sendiri terpulang kepada kita untuk urus bagaimana, inovasi dan kreatif menjadikan hidup lebih fleksibel. Alhamdulillah tidak ada gangguan, rumah ayah ke Kota Bharu, adalah 30 minit, rumah mertua ke Kota Bharu juga 30 minit Kota Bharu adalah perantaraan antara rumah mertua dan ayah.
 Saya sudah setuju agihan dengan en.suami, jadi sekarang jam 9.05 pagi, ada dua jam untuk saya selesaikan urusan rumah tangga, sampai di sana kelak saya akan masukkan 20 -30 lagi judul buku yang belum dikongsi.

Promosi Pra Ramadhan akan berakhir tidak lama lagi untuk produk e-iqra, kaedah belajar quran & tajwid
hanya RM100 sahaja, pos percuma. Ia sesuai untuk kanak-kanak, dewasa dan orang tua. Dengan kata lain sesuai untuk seisi keluarga dan sepanjang masa.

Saya adalah pengedar tunggal untuk belian secara online. E-iqra adalah terbitan DBP. Jadi promosi ini akan berakhir 8 hari lagi. Harga selepas ini adalah RM120 tidak termasuk pos.

Bayar dua kali
Saya bagi peluang kepada kalian untuk bayar dua kali, maksudnya bayar RM50 pendahuluan untuk tempahan, dan baki pada bulan berikutnya, barulah saya poskan.

Jika tempahan selepas promosi ini anda perlu bayar RM120. Jadi dapatkan naskah ini, untuk kegunaan seisi keluarga,

Klik di sini

atau hubungi saya di pn.masayu@gmail.com

Bonus!

Kaedah cepat membaca Al-Quran yang terkini. Karya asli pertama di Malaysia yang diiktiraf dan diluluskan oleh Lembaga Pengawalan Pelesenan Percetakan Al-Quran, Kementerian Keselamatan Dalam Negeri.

Pakej ini mengandungi tiga buah buku, tiga CD interaktif dan sekeping penanda buku infotajwid. Menepati kehendak Korukulum Pendidikan Islam Kementerian Pelajaran Malaysia

Klik di sini untuk maklumat lanjut dan pembayaran


http://panduanbacaquran.blogspot.com/2012/06/e-iqra-belajar-tajwid-dengan-mudah.html


































No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin