Monday, June 4, 2012

Wahm & soho-fleksibel

Buku Jana RM Dari Rumah
Muka surat 150



Keindahan bekerja dari rumah

Bekerja dari rumah sudah menjadi satu trend yang semakin popular. Ganjaran berupa kebebasan menikmati gaya hidup adalah antara dorongan utama ramai yang memilih untuk bekerja dari rumah. Keindahan inilah yang mahu dinikmati oleh individu yang tertekan dengan gaya hidup keluar awal pagi balik jauh malam.

Malah tuntutan ini ditambah pula dengan kemudahan teknologi yang mula memberi peluang agar kembali ke rumah dan boleh menjana pendapatan. Faktor ini memberi peluang dan ruang kepada mereka yang sukakan kebebasan dalam erti kata sebenar.


Cipta rutin yang menyeronokkan

Pada minggu pertama memulakan usaha bekerja dari rumah, anda begitu bersemangat dan gembira dengan perubahan baru. Namun selepas beberapa bulan anda kembali rindu untuk bekerja semula.

Sekiranya sudah mula merasa jemu, cipta rutin yang berbeza dan menyeronokkan. Rutin harian seorang wanita bukan semata-mata mengurus rumah tangga, tetapi perlu kreatif dalam pengisian rutin harian. 

Dapatkan lebih banyak tips bekerja dari rumah

Mulakan langkah kalian dengan memiliki ebook ini www.janawangdirumah.com. Saya sudah punya masa fleksibel kalian bila lagi?

Saya sudah kembali menetap ke kampung halaman, kalian bila lagi?

Anak saya Hakim sudah menikmati pendidikan di sekolah yang mempunyai persekitaran yang tenang, nyaman, tidak ada kesesakan dalam kelas, mungkin anak-anak kalian juga begitu jika merancang dari sekarang?

Salam kasih sayang

Jemput singgah di sini






No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin