Tuesday, June 5, 2012

Kisah inspirasi!

Siapa pemilik soho ini, memang cantik kan ;D


Saya tidak banyak mengetahui latar belakang Hadhatina cuma dalam rekod dia membeli ebook www.janawangdirumah.com, ada berutus email sahaja. Selainya banyak saya lihat perkembangannya di facebook sahaja.

 Selalu saya melihat perkembangannya dengan bisnes Shaklee yang diusahakan. Dia adalah usahawan yang sedang mendaki naik dalam bisnes yang diusahakan, anak didik Lyna Noh. Ok, mungkin nanti kita akan siarkan pengalamannya bekerja dari rumah.

Hadhatina ini adalah pembaca buku Jana RM Dari Rumah dan juga ebook panduan bekerja dari rumah www.janawangdirumah.com. Saya tidak mengatakan selepas baca buku ini terus berjaya macam Hadhatina, cumanya, dia pandai mengambil peluang, berusaha, tidak kedekut untuk mendapatkan ilmu, nah kini dia sudah mendapatkan hasil dari usahanya sendiri.

Banyak seminar-seminar percuma dan berbayar diluar sana, sama ada mahu percuma atau berbayar itu pilihan kita sendiri. Mungkin dengan percuma kita mendapat hanya 40 % ilmu dan berbayar kita dapat 60% idea yang tersembunyi.

Begitu juga dengan seminar Dato' Rusly, ia adalah percuma, tetapi buku dan info yang disampaikan boleh digunakan sampai bila-bila,




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin