Monday, June 18, 2012

Semangat mengebu-gebu

Teks: Masayu Ahmad

Salam kasih dan sayang. Alhamdulillah untuk segala perjalanan usia hingga hari ini. Sukanya saya kerana masih di sini, masih diberi kesedaran untuk mencari ilmu dan berkongsi ilmu. Masih ada ibu bapa yang boleh diingati jasanya, dan tempat untuk berkasih sayang.

Sukanya saya, kerana Allah masih beri ujian-ujian kecil agar segera saya kembali memohon dan meminta kepadanya. Sukanya saya, kerana selalu diberi kelapangan dada dan hati yang tenang.

Memang benar apabila kita mula rasa resah gelisah, kembalilah mengadu kepada empunya pencipta, ia lebih berbaloi-baloi

Ah Soo lagi

Semalam saya terserempak dengan Ah Soo lagi, kali ini nampak dia menganyuh basikal dan menghala ke lorong kecil. Pakaiannya masih yang sama dan basikalnya nampak tiada barang-barang kutipan seperti biasa. Saya sangat ingin mendekati dan berbual dengan dia. Mungkin satu hari nanti.

Saya pernah terserempak dengan Ah Soo pada malam, saya singgah di Wakaf Che Yeh, pada masa itu saya agak tergesa-gesa, jadi tidak sempat untuk berbual dan berkenalan. Mungkin lain kali saya akan ambil kesempatan seperti itu.

Promosi e-iqra Pra Ramadhan RM100 sahaja (harga asal RM120 termasuk kos pos)


Klik di sini untuk pembelian

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin