Sunday, December 1, 2013

Rancang, usaha, tindakan ;) semaka senarai 2013, selamat datang 2014

Teks: Masayu Ahmad
baca naskah permulaan ini www.janawangdirumah.com

Dinihari, bunyi cengkerik bersahutan sesekali kokokan ayam jantan. Awal pagi 2.12.2.13. Alhamdulillah atas segala kurniaan dan anugerah.

Apa matlamat? Matlamat terdekat bulan ini menerbitkan dua lagi, iaitu ebook panduan lengkap berpantang
http://panduanpantangtradisionalmoden.blogspot.com/
https://www.facebook.com/pages/Panduan-Lengkap-44-Hari-Berpantang-Tradisional-Moden/723459044334618
Sudah boleh pre order ya RM30



dan juga ebook 44 resipi berpantang (tradisi Melayu),
http://resepiberpantang.blogspot.com/ (RM30)

Bagi pre order sebelum 15.12.2013, akan mendapat percuma ebook resipi pantang ini. Jadi ada masa 13 hari sahaja untuk pre order. Dua ebook ini akan dipakejkan menjadi RM60. ;) Jadi sebelum bayar harga RM60, boleh beli dahulu dengan harga RM30.

Saya masih menambah baik cover resepi pantang

Kalian hanya ada masa 13 hari sahaja lagi mahu dapatkan RM30 bagi dua ebook di atas ya, boleh bayar pada pre order ebook panduan 44 hari pantang.

Lama saya memeram dua manuskrip ini, ia sejak hamilkan Arissa, kini sudah 3 tahun berlalu, insya-allah ini adalah manuskrip paling saya sayang dan menyantun menyiapkannya dengan penuh jiwa raga. Sasaran untuk 2014 salah satunya menjadikannya ia terbit juga dalam bentuk buku fizikal lengkap dengan panduan berpantang, penjagaan bayi dalam pantang dan resipi 44 hari. Ia rujukan lengkap bergambar, ya dalam ebook juga bergambar dan ada langkah demi langkah memask. Jadi suami, ibu mertua dan pembantu boleh menjadikan rujukan lengkah ini. Insya-Allah.

Saya sedang mengemas kini dua naskah ini untuk tempoh Disember 2013. Insya-Allah, manakal ebook yang lain boleh dibeli seperti biasa. Kelas online juga masih berjalan seperti biasa.


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin