Sunday, October 6, 2013

Sihat dan cergas masa hamil dan pantang


Teks: Masayu Ahmad
pn.masayu@gmail.com
Sumber: Ebook 30 tips sihat hami & pantang
Klik di sini untuk dapakan naskah ini http://panduanpantangtradisionalmoden.blogspot.com/

Tinta pengarang
Assalamulaikum w.b.t. Alhamdulillah akhirnya Ebook 30 tips sihat hamil dan pantang sampai juga ke titik akhir. Ebook ini tumpuannya adalah bagi para ibu dan bakal ibu mendapatkan panduan sihat dan cergas semasa hamil dan pantang. Dimuatkan informasi padat agar pembaca mendapat gambaran yang tepat isu-isu pemakanan dan kesihatan ketika tempoh bersalin, berpantang dan selepas pantang.

Antara isu kritikal adalah bagaimana penjagaan dalam tempoh rawat dan rehat ini membantu ibu mengembalikan semula kesihatan, juga penjagaan terbaik sepanjang tempoh tiga fasa ini. Oleh itu tiga fasa penting, semasa hamil, semasa pantang dan selepas pantang adalah tempoh rawat dan rehat untuk wanita mengembalikan kesihatan dan kecergasan. Tip-tip yang dimuatkan adalah ringkasan dan mudah difahami untuk dipraktik.

Panduan kesihatan selepas pantang juga antara info yang dimuatkan iaitu pemakanan dan strategi diet sihat selepas melepasi fasa hamil dan pantang. Diharapkan ibu dan bakal ibu mendapat kesihatan terbaik untuk tempoh ‘rawat dan rehat’.
Ebook ini juga adalah kesinambungan daripada beberapa lagi manuskrip yang bakal menyusul.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin