Thursday, June 27, 2013

Kekosongan jawatan Penolong Kelas dan Guru Online-sertai saya di Akademi Bekerja Di Rumah

Teks: Masayu

Berbaki tidak lebih dari dua minggu lagi kita akan mula berpuasa. Alhamdulillah. Kerja masih bersusun seperti biasa. Perkembangan terkini saya masih lagi buka kekosongan di akademi bekerja di rumah


1. Pembantu kelas
2. Guru Online

Dua jawatan di atas adalah berdasarkan dua modul yang telah pun saya jalankan sepanjang tahun ini. Sudah mencapi 50 penyertaan dan kini lima orang sedang disaring untuk jawatan Guru Online.
Dua modul di bawah iaitu

1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page khusus untuk bisnes

Satu lagi kelas saya tutup dahulu penyertaan kerana tidak menang tangan di pihak saya iaitu kelas teknik blog untuk ebook. Walaupun permintaan menggalakkan, saya akan fikirkan bila masa sesuai untuk dibuka semula.

Ebook di atas adalah ebook rujukan wajib baca bagi yang ingin sekali mengisi kekosongan dua jawatan yang saya maksudkan di atas. Baca dan khatam, boleh beli dengan harga RM50, bayar di sini 

Kelayakan lain adalah seperti di bawah
1. Sertai mana-mana kelas, asas blog dan penulisan aua kelas asas blog dan fan page untuk bisnes.
2. Perlu menguasi modul dan analisa pelajar
3. Perlu aktif dan blog sudah melepasi syarat yang sudah ditetapkan
4. Pemantauan adalah minima, berdasarkan garis panduan Modul Guru Online
5. Aktif, berdikari dan mudah untuk diberi panduan dan tunjuk ajar
6. Arahan seterusnya adalah di dalam kelas dan saringan di peringkat awal


Syarat wajib
1. Beli ebook rujukan di atas
2. Hadir mana-mana kelas yang ditawarkan

Pendapatan
RM1K hingga RM3K sebulan berdasarkan prestasi kalian.



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin