Friday, May 13, 2011

Pagi nan indah

Teks: Masayu Ahmad
Pic: Google


Blog kembali ok, bukan saya sahaja tidak boleh menulis entri, kebanyakan blogger yang mengunakan blogspot menerima mesej yang sama kan.

Jadi hari ini, kembali rutin biasa. Meneruskan aktiviti menulis. Sebetulnya mahu ke kedai buku dan popular. Tengok keadaan macam mana. Lagi pula semalam hujan turun, cuaca pagi hari ini sangat molek.

Nantikan juga buku saya seterusnya, ia sangat sesuai untuk bacaan lelaki dan wanita. Jika kalian suka dan membaca pengisian di blog ini, maksudnya ia tidak lari dari mesej yang ingin saya sampaikan.

Selain panduan bekerja di rumah, bisnes kecil, tip soho, juga banyak entri yang sudah dikategorikan seperti motivasi wanita, panduan suri rumah. Maka buku-buku yang akan diterbitkan kelak, adalah kesinambungan apa yang saya tulis di sini. Doakan agar proses menerbitkan buku-buku ini berjalan lancar.


Ok, saya mahu meneruskan kembara penulisan untuk hari ini. Selamat berhujung minggu, nanti kemunculan buku saya yang seterusnya. ;D

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin