Thursday, July 7, 2011

Santai petang Jumaat, khabar gumbira ;D

Teks: http://www.masayuahmad.com/

Alhamdulillah, sujud syukur. Apabila ada email daripada editor, maksudnya ia adalah berkaitan perkembangan manuskrip saya. Salah satunya, sedang dalam proses penyuntingan, maksudnya ia sudah masuk dalam senarai untuk diterbitkan. Alhamdulillah.


Wahai orang kampung, saya sangat ceria hari ini. 'Gunung Everest' sudah berjaya saya sudahkan. Tinggal lagi separuh untuk dilipat. Malam ini marathon membuat sedikit bahan tambahan, dan ada juga beberapa naskah lagi yang perlu dihantar. Moganya malam ini tenang, kerana hujan hampir turun sebentar lagi di sini.

Sujud syukur. Alhamdulillah, tiada perasaan setenang dan rasa sukacita. Selepas demam dan kepenatan beberapa hari ini, inilah rezeki saya yang Allah mahu khabarkan. Bertenang Masayu Ahmad. Mari semak semula senarai kerja. Ya, memang bersusun-susun lagi yang sedang menyahut. Justeru, disebabkan semangat sedang berkobar saya mahu masak, suapkan Arissa dan mandikan, saya mandi, solat, sujud syukur, lepas tu sambung semula marathon malam ini.

Terima kasih pembaca budiman.

http://www.janawangdirumah.com/

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin