Tuesday, July 5, 2011

Alhamdulillah, terus gerak ke depan

Teks; http://www.masayuahmad.com/


Bismilillahirrahmanirrahim

Saya mulakan dengan yang ini: ;D

Saya sudah baca buku Jana RM dari rumah, tahniah! Pengisian yang bagus.-Zakiah Abdul Ghafar


Terima kasih buat pembeli dan pembaca budiman. Inilah pengerak semangat dan kekuatan untuk terus menulis. Terima kasih Ya Allah, tuan empunya milik jasad ini, memberikan semula anugerah kesihatan untuk melunaskan amanah untuk hari ini.

Sekarang ini jam 9.21 pagi bersamaan 6 Julai 2011. Fuh, sungguh laju masa bergerak meninggalkan saya. Arissa enak menyusu di atas riba, sambil ibu menyiapkan entri ini. Anakanda ini memang sungguh tidak mahu lepas bawah ketiak.

Saya akan teruskan kembara penulisan yang sudah tertangguh. Mahu siapkan apa yang sudah diteruskan, tiada jalan singkat untuk berjaya.

Saya mahu titipkan pesanan ini buat diri sendiri dan juga pesanan buat penulis baru yang lain. Bidang penulisan adalah sebagaimana bidang yang lain, ia penuh dengan ilmu dan kesantunan bahasa. Jangan cemarkan ia dengan budaya mahu sukses cara singkat, tiada istilah itu dalam kamus kejayaan. Permudahkan komunikasi kita dengan sesiapa sahaja yang bekerja dengan kita, insya-allah mudahlah.

Jangan berasa 'diva' ya sayang, kerana ia tidak kekal lama. Juga jangan sesekali menggunakan kemudahan orang lain untuk kepentingan diri sendiri. Kami yang bekerja di belakang tabir (industri penerbitan), adalah orang-orang yang sama sahaja, apabila cubit peha kiri, paha kanan terasa. Jaga kelakuan dan tingkah laku, kerana ia boleh memusnahkan karier itu sendiri. Masukkan bidang ini dengan hati bersih, suci, murnia, insya-allah pasti berjaya dengan penuh berkat.

Salam kasih sayang

Ramai yang sudah memiliki ebook http://www.janawangdirumah.com/
Anda bila lagi?

No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin